כללי

טיימר לדוד חשמל – איזה סוויצ'ר!

אחד החשבונות הכי גדולים שלנו בהוצאה השוטפת, הוא על חשמל. זהו שירות יקר שצריכתו עוברת אצל כל אחד מערך שיקולים שלם, שמירה וניסיונות להפחית את צריכתו ולמנוע בזבוז חשמל, שבדרך כלל נובע מהרגלי חיים לא נכונים או משכחה. כל אחד היה רוצה לזכור להדליק את דוד החשמל בבית שלו, לפני שהוא מגיע מהעבודה, כך שהוא יוכל לחסוך זמן המתנה למים חמים. ומצד שני כל אחד היה רוצה גם לזכור לכבות את הדוד אחרי זמן מסוים, כדי שהוא לא ימשיך לדלוק ויעלה הרבה כסף, כי ככה זה עולה. הפתרון האולטימטיבי המוצע כעת לאנשים שרוצים לחסוך בהוצאות חשמל וגם לאלה שרוצים לזכור להדליק אותו ולכבות אותו בזמן הוא להשתמש בסוג של טיימר לדוד המופעל ע"י אפליקציה. היום בעידן הסמארטפון זה הדבר הכי פשוט.

טיימר חכם – לחסוך בחוכמה חשמל

הטיימר החכם עובד על אפליקציה המותקנת בסמארטפון שלכם. היא מתבססת על שירות האינטרנט ומאפשרת לכל אחד לשלוט בהדלקה ובכיבוי של דוד החשמל שלו. בעידן בו אנשים גרים בבתים חכמים ויכולים לפתוח ולסגור תריסים, להפעיל מערכות הקלטה בטלוויזיה, להדליק מוצרי חשמל ועוד, היה זה אך מתבקש שגם הפעולה של דוד החשמל תפעל באותה דרך של חיסכון, גם למי שאין בית חכם. הסוויצ'ר הזה יכול להיות מותקן בכל בית ולחסוך לכם הרבה מאוד כסף. דוד החשמל אגב הוא אחד ממוצרי החשמל שאין להם שום דירוג אנרגטי. הם זוללי חשמל רציניים ולכן רק אפליקציה כזו שתזכיר לכם להפעיל ולכבות את הדוד, בהגדרה שלכם בתוך האפליקציה, תוכל בוודאי לחסוך לכם מאות שקלים כל חודש אם לא יותר.

טיימר לדוד על אפליקציה – איזה חיסכון!

טיימר לדוד על אפליקציה זו המילה האחרונה בקרב כל מי שאוהב אפליקציות ומבין, שהן נועדו לשרת אותנו. ככה מזמינים היום מונית, פיצה וגם את הדלקת הדוד. היתרון הכי בולט באפליקציה הזו, שאפשר להזין גם את שעת ההדלקה ואת שעת הכיבוי ולשכוח מזה. זה יידלק לבד וייכבה לבד, ולא צריכים לחשוב יותר מדי. מתקינים את האפליקציה של הסוויצ'ר והופ למקלחת בלי רגשות אשם.

 

Tags

מאמרים דומים

Back to top button