טכנולוגיה ובידור

ונום 2: כל מה שכדאי לדעת לפני הצפייה

לא, לא מדובר במשקה בריאות: ונום 2 – הכל על הסרט שיעשה לכם חשק לחזור לגיבורי העל

ברוכים הבאים לעולם המוטרף של "ונום 2"! אם אתם אוהבים גיבורי על, הומור ציני וסצנות אקורד-אקציות, אז יש לכם סיבה טובה להתרגש. הסרט הזה, המשך ל"וונום" הראשון שהוקרן ב-2018, , מציע לא רק ויזואליות מהממת אלא גם עלילה שאנחנו לא יודעים אם לצחוק עליה או לבכות. בואו ונצלול אל תוך העולמות של אדי ברוק ודמותו של הוונום, ונבין מה מייחד את הסרט הזה.

אז מה происходит בונום 2?

במרכז העלילה אנו פוגשים את אדי ברוק (טום הארדי), העיתונאי שהפך למנחה בידור המסתייע באורח החיים של הסימביוט המסתורי, הוונום. אבל מה שבאמת מרגש כאן זו מערכת היחסים שלהם. ממש כמו נישואין עם כל הכאוס, האהבה והסכסוכים, ובאמת, מי לא אוהב קצת דרמה עם הקפה של הבוקר?

במהלך הסרט, אדי מתמודד עם דילמות יומיומיות כמו:

  • איך מתמודדים עם חצי מהות חייזרית שמדברת אליך בתור לחם עם חמאה?
  • מה עושים כשאתה מנסה לאכול פיצה, אבל הוונום אומר "לא, מה פתאום?"

אנחנו מתוודעים גם לדמות הנבל של הסרט, קליטוס קאסדי (וודי הארלסון), שמביא את אחת הבצורות הכי מוחשיות של "כח לעומת רוע" שאפשר להעלות על הדעת. אנחנו מדברים על פרחח חידתי, שהפך ל-Carnage, והאמת היא שלא רק עשרות ליטרים של קצפת רותחת ישפכו לאורך הסרט, אלא גם המון נושאים שידחפו אותנו לחשוב על טוב ורע.

מה באמת קורה בין אדי לונום?

כמו כל מערכת יחסים, גם כאן אנחנו עדים לרגעים מתוחים, רומנטיים, ובעיקר מצחיקים. בין אם זה כשוונום מנסה לשמור על אדי מנטלית, או כשאדי מנסה ללחוץ על וונום שיתנהג יותר "נורמלי".

  • גם הסימביוט הוא למעשה יצור ביולוגי עם תשוקה ורגשות – שאלה: האם אפשר לשדרג את האפליקציה שלנו לדעת מה הוא מרגיש?
  • כמה מקומות יש בעולם שבהם אינם מאפשרים גיבורי על? האם זו באמת בעיה של ממש?

לסרט יש רגעים שמזכירים למה אנחנו אוהבים גיבורי על ולמה אנחנו שואפים להביס את הפחדים שלנו. לאורך הסרט, הוונום מספק דיאלוגים ציניים שמוסיפים עומק לסיפור.

האם "ונום 2" מצליח לשפר את מה שהיה קודם?

אחרי הסרט הראשון, שלא היה נטול ביקורת בקופות, "ונום 2" נשמע כאילו לקח את כל ההמלצות והחליט לשדרג את החוויה. יותר אקשן, יותר הומור, והרבה יותר סצנות ללא חסימות חשמליות!

שאלות שאתם עשויים לשאול:

  • כמה פעמים נמות בקרב?
  • האם הכימיה בין טום הארדי לוונום משתפרת?
  • אפשר לומר שהסרט הזה הוא כמו הנאה חטופה בליל שישי?
  • אם הוונום היה פוגש את איירון מן, מי היה זוכה?

והתשובות לשאלות הללו? פשוט תצפו ותבינו.

צפייה עם חברים – מתכון להנאה קסומה

לא נשכח שהסרט הוא חוויה קולנועית שלא יעיל לראות לבד. אם אתם רוצים לצחוק, להתרגש וליצור זיכרונות שיישארו איתכם הרבה זמן אחרי, הביאו את החברים שלכם. תנו להם להבין שהולכים להיכנס לרכבת הרים של רגשות, מילים מצחיקות וסיכויים ללחוץ רגשית אחד על השני.

נתוני הסרט ופרטים כללים

בהפקת "ונום 2", תוכלו לצפות לעוד לפני כל הזוויות המעניינות על גיבורי העל והנבלים, או כמו שאנחנו אוהבים לקרוא לזה – "סדנאות אומן לאמני קרב".

  • במאי: אנדי סרקיס
  • שחקנים מרכזיים: טום הארדי, וודי הארלסון, מישל ויליאמס
  • ז'אנר: אקשן, הרפתקה, קומדיה

מהי השורה התחתונה?

אז אם אתם מחפשים את הסרט שיתן לכם את כל מה שנפלא בלחץ, עם קרב של מהות בינתיים ועלילה ששואבת אתכם פנימה, "ונום 2" הוא הבחירה הנכונה. אדי ברוק והוונום המפתיע שלו מבטיחים לא רק גיבורים, אלא גם המון סיבות לחייך.

בין אם אתם חובבי קומיקס ותיקים או חדשים לז'אנר, שווה להתפרע על הפופקורן וליהנות מהחבילה השלטת של "ונום 2".

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button