פרסום מאמרים – כיצד עושים את זה בצורה נכונה
אחד הכלים החשובים ביותר לצורך קידום אתרים, היא כתיבה ופרסום של תכנים, מאמרים, באתרי אינטרנט שונים. בין אם מדובר על האתר אותו מבקשים לקדם, ובין אם מדובר באתרים חיצוניים, בלוגים, אתרים ייעודים, אתרי חדשות, אתרים שפונים למגזר וקהל ספציפי או כל אתר אחר.
אותם מאמרים אמורים למלא מספר תפקידים. ראשית, הם אמורים להציג את האתר או את מי שעומד מאחוריו, בין אם זה דרך התוכן הכתוב ובין אם זה דרך הקרדיט שלו, שנית, הם אמורים לספק מידע מקצועי, רלוונטי, אשר יבליט את המקצועיות של כותב המאמר ומי שעומד מאחוריו, שלישית, הם אמורים לקשר לאתר. כלומר, התוכן, בסופו של דבר, ממלא תפקיד גם דרך הוצאת קישור, בין אם מדובר בקישור פנימי בתוך האתר ובין אם זה דרך קישור חיצוני.
השאלה הנשאלת היא, כיצד אמורים לכתוב ולפרסם מאמרים, איך עושים את זה בצורה נכונה במטרה לשרת את המטרה שלשמה כותבים ומפרסמים תכנים באינטרנט.
כיצד כותבים מאמרים ומפרסמים מאמרים
מבחינת הכתיבה, יש שלוש נקודות שצריך לחשוב עליהן:
נקודה ראשונה היא, מה ישרת את הגולש, מה יהיה רלוונטי עבורו. אנחנו צריכים לקחת בחשבון שיש מישהו שישב ויקרא את המאמר שלנו, ולכן אנחנו חייבים שהוא יהיה רלוונטי עבורו.
נקודה שנייה, המאמר חייב להיות רהוט, ברור, כתוב בשפה יפה ורצוי מאוד, לא בשפת רחוב (כמו שאין טעם לכתוב בשפה אקדמית).
נקודה שלישית, המאמר צריך להיות מעודכן. בסופו של דבר, המאמר לא נועד רק בשביל למלא משבצת, הוא אמור לשרת מטרה אמיתית.
לגבי אופן פרסום מאמרים, הרי שיש לבחור אתרים שהם רלוונטיים, אתרים שימושיים, מן הסתם, יש לשאוף לאתרים חזקים עם חשיפה גבוהה.