איך לנהל את הזמן נכון
כולם רוצים להספיק לבצע המון דברים אך לטענת רבים מהם, אין להם זמן כיוון שהם עסוקים במשימות רבות. קו חשיבה זה אינו נכון ואינו מעשי. למעשה יש לנו זמן רב אך אנחנו צריכים לדעת איך לנהל את הזמן נכון, למדו איך עושים זאת באתר של שחר אשכנזי.
תכנון נכון של הזמן
המטרה היא לנהל נכון את הזמן ובדרך זו אפשר להספיק לבצע הרבה מאד מטלות בכל יום. קיימים כמה שלבים בסיסיים שיש לתכנן אותם כראוי ואז לפתע כל אדם חש שיש לו המון זמן והוא מצליח לבצע אין ספור דברים שבעבר הוא לא הצליח לעשות את כולם.
שינוי הרגלים
לכל אחד מאתנו יש זוללי זמן, לעיתים מדובר בכמות עצומה של מיילים שהם אינם רלבנטיים, לעיתים אלו קבוצות ווטס אפ שגועשות לאורך כל היום, גם כשהן על השתק וכמויות ההודעות שמצטברות הן עצומות. לכן יש לקבל החלטה לא להתייחס ולא להתעסק עם זוללי הזמן ובדרך זו כל אחד מצליח לגרוף זמן רב למטרות חשובות, במקום הזמן המבוזבז שקרה בעבר.
הצבת מטרות ויעדים
כל אדם צריך להכין לו טבלה של כל המשימות האישיות ולתחום לכל אחת מהן זמן. כך הוא מחלק את שעות היום, מסווג כל פעילות לשעות מסוימות ולאט לאט בונה לעצמו מערכת. כך קיימות משימות יום יומיות, שבועיות, חודשיות ושנתיות שמפוזרות בתאריכים הרלוונטיים ולכל אחד מהם מוקצה מראש זמן על פי הצורך. שעתיים, ארבע שעות, חצי יום, יום שלם וכו'.
שיטה זו עושה סדר, בעל העסק יודע בדיוק מה המטלות שלו, הוא רואה את הדברים באופן רוחבי ולאורך זמן ובסופו של דבר הוא מצליח לחסוך הרבה מאד זמן שבוזבז למטרות שאינן חשובות כלל.
> מומלץ: למדו איך עושים כסף אחרי קורס שופיפיי