עסקים ופיננסים

מהם השלבים העיקריים ברישום סימן מסחר

עולם העסקים המודרני הוא אחד העולמות המורכבים ביותר שיש והוא דורש תחכום, חשיבה מחוץ לקופסא, הגיון וחכמה רבה. כל חברה עסקית הרוצה לנצח את מתחריה (ובואו נודה על האמת כל חברה רוצה בכך) צריכה להשיג כל יתרון שהיא יכולה על החברות האחרות. ללא ספק אחד הדברים החשובים ביותר שעליהם החברה צריכה לתת את הדעת היא השאלה כיצד היא ממותגת. מיתוג הוא קריטי בשביל יצירת זהות בין החברה ללקוחותיה והוא משפיע פעמים רבות על העדפות הצרכנים וככזה הוא חשוב ביותר. כיום קשה מאוד להשיג מיתוג אפקטיבי מבלי לבצע רישום סימן מסחרי. אם לא תרשמו סימון הרי שחברות אחרות יוכלו לחקות את המותג שלכם מה שיגרום לצרכנים לקנות פחות את המוצרים שלכם ופחות לזהות את המוצרים שלכם וזה כמובן הרה אסון לכל חברה. על כן אתם צריכים לעשות כל מאמץ בכדי לרשום סימון מסחרי ולתת את הדעת על כך.

שימו לב כל שלב הוא חשוב ביותר

עליכם להבין כי כל שלבי הרישום של סימן מסחרי הם חשובים וישפיעו על הצלחתכם לקבל את הרישום. ראשית אתם צריכים להוריד את הטפסים של רשם הפטנטים, למלא אותם במדויק ולצרף את סימן המסחרי שאותו אתם מעוניינים לרשום. לאחר מכן תידרשו לשלם את האגרה על הרישום וכך תתחילו את התהליך. לאחר שביצעתם את השלבים הללו הרי שהרשם בוחן את הבקשה שלכם ומחליט האם מדובר בסימן חדש שכמותו אין בשוק או שמא כבר מישהו ביקש לרשום סימן דומה. לאחר מכן הרשם יפרסם את הסימן ברשומות לראות אם מישהו מתנגד אליו ורק במקרה שאין התנגדויות הוא ירשום את הרישום.

מדוע כל כך כדאי לפנות אל עו"ד או עורך פטנטים בשביל לבצע רישום?

עליכם לדעת כי רישום סימן מסחרי מחייב ידע משפטי והבנה בחוק ובנהלים של הרשם. לכן ההמלצה היא לא לבצע את הרישום לבד אלא לפנות אל דמות מקצועית, קרי עו"ד או עורך פטנטים, שתעזור לכם לבצע את הרישום בצורה הטובה ביותר שיש ללא טעויות או בעיות וכך להבטיח כי הרישום יתבצע בצורה מושלמת.

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button