אינטרנטכלליפתרונות לעסקים

בניית אתר רספונסיבי – בשביל מה?

אתם רוצים מאוד להגדיל את כמות הגולשים באתר שלכם, אבל מרגישים שכבר עשיתם הכל והגעתם אל כמות הגולשים הגדולה ביותר שיכולה להיחשף לאתר שלכם ולגלוש בו. אבל האם יש לכם אתר רספונסיבי?

מהו אתר רספונסיבי?

לפני שתתחילו תהליך של בניית אתר רספונסיבי, חשוב שתבינו מהי המשמעות של המילה. אתר רספונסיבי הוא אתר, המתאים לכל סוגי המסכים. כלומר, הוא מתאים לגלישה דרך מכשיר טלפון סלולרי או טאבלט. מדובר באותו אתר אינטרנטי שיש לכם, רק שהוא יתאים לגלישה מכל מקום ומכל מכשיר ובקלות.

יתרונות ההתאמה

התאמת אתר לכל סוגי המסכים תאפשר לגולשים לגלוש באתר שלכם מכל מסך. היות שהגולש הממוצע לא גולש בהכרח מהמחשב, הוא יחפש מידע שיהיה זמין בשבילו גם דרך מכשירים אחרים. לדוגמה, אדם רוצה לברר לגבי מסעדה. הוא מחפש אתרי מסעדות דרך הטלפון החכם שלו היות שהוא נמצא ברכבת בדרך לעיר אחרת. מסעדה, שלא יהיה לה אתר רספונסיבי, תפסיד את הסועד הזה בסבירות גבוהה.

גם מבחינת הקידום במנועי החיפוש, בניית אתר רספונסיבי היא משתלמת. מנועי החיפוש מקדמים אתרים בהם יש תנועת גולשים רבה וכאשר האתר זמין לגלישה נוחה ומותאמת מכל מכשיר, התעבורה היא בהכרח גדולה יותר. כלומר, אתרים מותאמים לכל סוגי המסכים מקודמים באופן אורגני על ידי מנועי החיפוש מעצם העובדה, שהם מקבלים יותר חשיפה באופן משמעותי.

אופן בניית אתר רספונסיבי

בניית אתר רספונסיבי איננה דורשת מבעל האתר מאמצים רבים. כיום, אתרים רבים הינם רספונסיביים ולכן גם קל יותר למצוא מתכנתים, שיודעים איך לבצע את השינויים הנדרשים. אמנם ניתן לבנות אתר חדש, אשר יהיה מותאם מראש לכל סוגי המסכים, אך אין זו חובה! ניתן לקחת אתר קיים ולבצע רק את ההתאמות הנדרשות כך שיהיה רספונסיבי. באופן זה, לא תאבדו את הגולשים שלכם, אשר מכירים היטב את מבנה האתר והגלישה בו ותוכלו ליהנות מתוספת נכבדה של גולשים חדשים, שלא היו נחשפים אל האתר אם היו מתקשים לגלוש בו דרך הטלפון החכם או מכשיר הטאבלט שלהם.

 

Tags

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button