כללי

סוגי מכשירי שמיעה שונים יתאימו לאנשים שונים – כך תבחרו

מכשירי שמיעה מגיעים בצורות, גדלים וסגנונות שונים כדי להתאים לצרכים של משתמשים שונים. מכשירים אלה נועדו להגביר את גלי הקול ולעזור לאנשים עם אובדן שמיעה לשמוע בצורה ברורה יותר.

אילו סוגי מכשירי שמיעה קיימים כיום בשוק?

לפני שמתכננים רכישה של מכשיר שמיעה כדאי לדעת שישנם מסר סוגים עיקריים של מכשירי שמיעה. סוגי מכשירי שמיעה נבדלים זה מזה בעיקר על בסיס המיקום שלהם – מאחורי האוזן, בתוך האוזן ועמוק בתוך התעלה.

עם זאת, עם כל כך הרבה אפשרויות שונות בשוק, זה יכול להיות מורכב לנסות ולבחור את מסין סוגי מכשירי שמיעה את מכשירי השמיעה המתאימים ביותר לצרכים שלכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לצמצם את האפשרויות ולבחור את מכשירי השמיעה המתאימים ביותר.

צעד אחר צעד – בחירת מכשיר שמיעה

  • הבינו מה גורם לאובדן השמיעה ומהי חומרתו

הטיפ הראשון בבחירת מכשירי השמיעה הנכונים הוא להעריך את המצב שעליהם לסייע לו. אם אתם סובלים מאובדן שמיעה חמור, ייתכן שתצטרכו מכשיר שמיעה חזק יותר. אם יש לכם סוג מסוים של אובדן שמיעה, כגון תדר גבוה או תדר נמוך, ייתכן שתצטרכו מכשיר שמיעה שנועד לתת מענה לתדרים הספציפיים הללו.

  • התחשבו באורח החיים שלכם

חשבו כיצד תשתמשו במכשירי השמיעה שלכם ועל איזה בסיס. אם אתם פעילים ונהנים מפעילויות בחוץ, אולי תרצו לחפש מכשירי שמיעה שיהיו עמידים בפני מים וזיעה. אם אתם מבלים הרבה זמן בטלפון, אולי תרצו לחפש מכשירי שמיעה עם קישוריות מתאימה.

  • החליטו מה מבין סוגי מכשירי השמיעה יהיה הכי נוח עבורכם

מכשירי שמיעה המורכבים מאחורי האוזן הם גדולים וחזקים יותר, ואילו מכשירי שמיעה בתוך האוזן הם קטנים יותר ודיסקרטיים

  • אין חכם כבעל ניסיון

חברות המספקות מכשירי שמיעה רבים מציעות לעיתים תקופת ניסיון, במהלכה ניתן להתנסות במכשיר שמיעה במשך מספר שבועות לפני התחייבות לרכישה. זו יכולה להיות דרך מועילה לקבוע אם מכשיר השמיעה מתאים לכם ואם הוא עונה על הצרכים שלכם.

בחירת מכשיר שמיעה מבין שלל סוגי מכשירי שמיעה שניתן למצוא כיום, יכולה להיות תהליך מורכב, אך עם שיקול דעת מדוקדק ובעזרת איש מקצוע, תוכלו למצוא את ההתאמה הטובה ביותר עבורכם.

Tags

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button