כללי

קורקינט חשמלי שיאומי

אם גם אתם ,לא פעם התייאשתם מהפקקים ברחובות העיר, שבבוקר בשעות העומס וגם בערב ,הם בלתי נסבלים. אם גם אתם החלטתם בתבונה לרכוש כלי רכב חלופי איתו תוכלו לנסוע ברחובות העיר ללא עיכובים מיותרים, להגיע לפגישות בזמן ללא צורך בחיפוש חנייה זמן ארוך ולחסוך את תשלום החנייה. כדאי לדעת מהם סוגי התחבורה החלופיים הקיימים ומי הם המומלצים ומה יתרונותיהם כדי שתוכלו לשקול ולבחור במתאים לכם ביותר.

סוגי כלי תחבורה חלופיים

הבחירה בכלי תחבורה חלופי לרכב, היא בחירה נבונה יעילה לכם ואקולוגית לסביבה. מאחר וכלי תחבורה חלופיים הם בדרך כלל קטנים יותר, מיועדים לאדם אחד או שניים, הם בדרך כלל חשמליים ולכן הם גם ירוקים יותר ועוזרים לשמור על הסביבה. אפשר לרכוש אופניים ללא מנוע, אופניים חשמליים או קרוקינט חשמלי שהוא פופולארי היום ביותר וניתן לראות יותר ויותר אנשים מעדיפים את השימוש בקורקינט חשמלי ברחבי העיר ובצדק.

למה כדאי קורקינט חשמלי שיאומי ?

בעת הרכיבה על קורקינט חשמלי שיאומי אתם משדרגים את יכולת התנועה שלכם בעיר, תגיעו ממקום למקום בקלות ובמהירות עם קורקינט שהוא קל לנשיאה, שוקל כשניים עשר קילוגרם בלבד וקומפקטי ביותר לאחסון.כמו כן הקורקינט מתקפל בעצמו. בתחילת ובגמר הנסיעה עם קורקינט חשמלי שיאומי כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הכפתור המתאים והקורקינט יתקפל ויפתח בעצמו בקלות. קורקינט חשמלי שיאומי בטוח יותר לנסיעה מאחר והוא בעל מערכת בלימה כפולה , עם דיסק בלימה ומערכת נעילת בלמים יעילה וחדשנית מסוג eABS בראש ובראשונה הקורקינט החשמלי מבית שיאומי הוא בטוח יותר לרוכבים.

אילו אביזרי עזר ישנם בקורקינט ?

לצורך בטיחות הרוכבים בשעות הלילה, מצויד הקורקינט החשמלי שיאומי בתאורת בלם אחורי, ופנס קדמי חזק במיוחד המסוגל להאיר עד למרחק של שישה מטרים. קורקינט החשמלי שיאומי הוא בעל סוללה המוגנת מפני פגיעות, מפני קצרים ומפני התחממות וניתן לראות את מצב הטעינה של הסוללה בנוריו הלד הנמצאות על הכידון. כמו כן הקורקינט החשמלי ניתן להפעלה דרך הסמארטפון.  הקורקינט מתחבר לסמארטפון דרך בלוטוס ובעזרת הסמארטפון אפשר לבצע את כל הכיוונונים ואת ההתאמות הרצויות לכם.

להמשך קריאה וכניסה לאתר, לחצו כאן: https://shikko.co.il/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A7%D7%99%D7%A0%D7%98-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99/

Tags

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בדקו גם
Close
Back to top button