אינטרנט

איך בוחרים חבילת אחסון מתאימה לאתר שלנו?

בחירה של חבילת אחסון שמתאימה לאתר שלכם זה משהו שאתם צריכים לדעת לעשות על סמך גודלו של האתר וצפי התעבורה. ככל שאתם צופים שיהיו יותר אנשים באתר שלכם, כך יהיה עליכם לוודא שאתם בוחרים בחבילת אחסון שתהיה מסוגלת להעניק לאתר שלכם את האפשרות לארח מספר נכבד של גולשים בו בזמן.

שרת פרטי או משותף?

השאלה האם לבחור בשרת פרטי או משותף אמורה להיות פשוטה למדי מבחינתכם. אתם פשוט צריכים לשים לב שאתם דואגים לבחור באפשרות שיותר מתאימה לאתר שלכם. אם אתם צופים שיהיו לאתר שלכם כמות נכבדת של גולשים, תעשו לעצמכם טובה ותלכו אך ורק על אופציה של שרת פרטי, שיעניק לכם נפח תעבורה גדול יותר.

מחירו של שרת משותף יהיה יותר זול, וזאת כאשר הוא מתאים בדרך כלל לאתרים קטנים שאין להם כמות גדולה במיוחד של גולשים שנכנסים אליהם מידי יום. אם זה המצב עם האתר שלכם, תשקלו את האפשרות הזו, שכן תוכלו לחסוך כך לא מעט כסף מידי חודש.

מאחסנים את האתר במקום אמין

כאשר אתם עומדים בפני ההתלבטות אצל איזו חברה כדאי לכם לאחסן את האתר שלכם, מה שאנו נמליץ לכם לעשות זה להתחיל בכך שתבדקו היטב שמדובר במקום אמין שיכול להציע לכם שרתים אמינים שעל גביהם האתר שלכם יאוחסן.

שימו לב רק שאם אתם רוצים לוודא שהכל מתבצע כשורה עם האתר שלכם, עליכם יהיה להקפיד על כל דבר שאתם בוחרים לעשות איתו. זו האפשרות היחידה בשבילכם להצליח את ההצלחה שלכם בסופו של דבר עם מה שאתם בוחרים לעשות.

אל תזלזלו בנושא האחסון

חשוב מאוד לדעת שלאחסון של האתר שלכם יכולה להיות השפעה ישירה על הסיכוי שלו להצליח. ככל שיהיה לכם אחסון מהיר יותר, כך הגולשים יוכלו ליהנות מחווית שימוש טובה יותר באתר שלכם, ולצד זאת גם מנוע החיפוש של גוגל יעריך את האתר שלכם במידה גבוהה יותר, וזאת כאשר הוא מבחין בכך שהאתר שלכם נטען בצורה מהירה.

תחשבו על זה כך, כאשר מדובר על קידום האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל, הדבר פועל בצורה פשוטה למדי. גוגל עושים כל מה שהם יכולים בכדי להבטיח את חווית השימוש של הגולשים שנכנסים לאתרים שהם ממליצים עליהם. כך שאם אתם רוצים לדרג את האתר במקום גבוה, התחילו בכך שתדאגו שהאתר שלכם יטען מספיק מהר. השרת שבו האתר שלכם יאוכסן יכול לחלוטין לקבוע את מהירות הטעינה שלו ובהתאם לכך גם את הדירוג שלו בגוגל.

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בדקו גם
Close
Back to top button