כללי

מה זה עומק שדה? כל מה שלומדים בקורס צילום פורטרטים

עומק שדה הוא אחד המושגים הבסיסיים שלומד כל מי שנמצא בקורס צילום. בהתאם לעומק השדה שקובע הצלם אפשר לראות את חדות התמונה כולה או חדות רק של חלק מהתמונה בהתאם לבחירה של הצלם.

בחירה של עומק שדה

הצלם יכול לבחור שכל התמונה תהיה חדה וכך אפשר יהיה לראות כל פרט ופרט שנמצא בנקודה המרכזית של התמונה וגם בסביבתה, כמו לדוגמה בעת צילום פרח מרהיב בשדה. 

אפשרות נוספת היא להבליט פריט מסוים ולטשטש את כל מה שסביבו כמו לדוגמה להדגיש את החתול וכל השטח סביבו יהיה מהוה ולא בולט וכך נוצרה הדגשה לנראותו של החתול, לגווניו ולפוזיציה שבה הוא יושב.

קורס צילום פורטרטים

אחד הקורסים המעניינים ביותר בתחום הצילום הוא קורס צילום פורטרטים שבו מצלמים אנשים בסטודיו או במשרד כדי ליצור תמונה שמטרתה ייצוגית. לכן מבליטים את האדם אשר דמותו היא חשובה ומשתדלים לשדר גם רגש באמצעות מבט, חיוך, או נראות מעונבת של איש עסקים מקצועי בתחומו.

בצילום פורטרטים מראים את יופיים של המצולמים, גם אם מדובר בדוגמניות או בפרזנטוריות של מוצר מסוים וזאת באמצעות זוויות צילום מתוחכמות ומשחקי אור, באמצעות סוגים שונים של תאורה שהם הנכונים ביותר לכל אחת מהפוזיציות. להמשך קריאה בנושא קורס צילום פורטרטים

החשיבות של צילום פורטרטים 

כאשר לומדים צילום פורטרטים קיימת חשיבות לכל נושא עומק שדה. בהתאם להחלטה של הצלם הפוקוס ימוקד בדמות וכל החלק סביבו יהיה חד גם כן או לחלופין יהיה מטושטש וכך הצילום של הדמות יהיה בולט הרבה יותר. הצלם מביים את התמונה באמצעות טכניקות שונות כמו פלאש ורפלקטורים כדי ליצור אפשרות גם לכיתוב ולהעברת רגש שמוסיף לתמונה האותנטית. למידע נוסף היכנסו לאתר ירוק תקשורת חזותית

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button