אינטרנטכלליפתרונות לעסקים

חתימה למייל – איך לבחור נכון את החתימה שלכם?

המייל העסקי משרת אתכם לכל כך הרבה מטרות במהלך היממה, והוא בעצם חלק בלתי נפרד מהחוויה של עבודה בתור אנשי עסקים עצמאים או עובדים כחלק מארגון. זו היא הדרך לפנות באופן רשמי ללקוחות, נותני שירותים, וקולגות. מה שאומר שאתם רוצים לייצר כתובת מייל רשמית תוך מחשבה על כל הפרטים הקטנים. בשנים האחרונות, ארגונים רבים משקיעים מאמצים ביצירת חתימה למייל המייחדת כל אחד מהעובדים, ומציינת בצורה מפורשת את תחום העיסוק ואת דרכי יצירת הקשר עם העובד. חתימה למייל אולי נשמעת ממבט ראשון פעולה יחסית פשוטה, אבל אם אתם רוצים להעביר מסר חשוב ולייצר הוא רושם ראשוני מנצח, צריך לחשוב על התכנון והעיצוב של חתימה למייל.

שלושה טיפים להטמעת חתימה למייל העסקי

  1. המידע שאתם רוצים להציג –  מה הוא תחום הפעילות של החברה, מיהו איש המקצוע, מה הן דרכי ההתקשרות ואפילו מהי הכתובת של המשרד בו פועל העובד. צריך לתכנן את המידע שחשוב לכם להציג במייל על בסיס הצרכים המקצועיים. 
  2. העיצוב –  האם תרצו לעשות שימוש בצבעים של לוגו החברה? או לייצר עיצובים שונים למחלקות שונות או ללקוחות שונים. העיצוב הוא הדרך למשוך את תשומת הלב וצריך להשקיע מחשבה ביצירה שלו. 
  3. ההטמעה –  אילו פעולות צריכים לבצע העובדים בחברה על מנת להטמיע חתימה למייל בצורה קלה ופשוטה. האם ניתן לבצע התאמה אוטומטית או שאפשר להיעזר בעובדים עצמם כדי לבצע את ההטמעה.

הרושם הראשוני הוא חזות הכל

בתור ארגון שרוצה לייצר אחידות, מראה הראשוני של המיילים שלכם הוא חזות הכל. יש לכם כל כך הרבה אפשרויות לקחת החלטות עיצוביות וטכניות, אבל חשוב לזכור שמדובר במוצר פונקציונאלי שצריך לשרת אתכם לאורך זמן. בדיוק מהסיבה הזו, חשוב לעבוד עם מעצבים מיומנים ומנוסים שמסוגלים להציע לכם שירותי עיצוב חתימה מתקדמים המתאימים לצרכים שלכם. מכאן ואילך, כל מה שאתם תצטרכו לעשות הוא לעבוד ביחד על מנת למצוא את העמק השווה בחיפוש אחרי חתימה מנצחת.

Tags

מאמרים דומים

Back to top button