כל היתרונות של מענה אנושי
בשנים האחרונות חברות רבות החליטו לוותר על המענה הקולי שאותו הכרנו ולשכור שירותי מענה אנושי. מאמר זה יגולל בפניכם מהו שירות של מענה אנושי ומדוע כל כך הרבה חברות ועסקים מחליטים ששירות זה עדיף להם על השירות הטכני של המענה הקולי.
מענה אנושי- יחס אישי
כולנו מודעים לעובדה כי בשנים האחרונות המודעות לכל הקשור אל יחס אישי ושירות ללקוחות הוא אחד הדברים המרכזיים עליהם שמה דגש כל חברה. היחס האישי בסופו של דבר הוא זה אשר יוביל את הלקוח לחזור אל החברה. שכן, אנשים מעדיפים לשלם לחברות ועסקים אשר מספקים מענה מהיר ומעניקים יחס אישי לכל לקוח מאשר לחברה אשר מציעה מחירים זולים יותר, אך אינה מעניקה פתרון מהיר ויחס אישי.
שירות מענה אנוש- כל היתרונות
שירות של מענה אנושי כמו השירות אשר ניתן על ידי חברת ביפר מאגד יתרונות רבים ומאפשר לכל חברה או לעסק להצטייר כמקצועי בעיני כל לקוח אשר פונה אליו. נכון להיום היתרונות של השירות רבים:
- פעילות מלאה- מוקד מאויש במשך כל שעות היממה ולאורך כל ימות השבוע (כולל סופי שבוע אלא אם נקבע אחרת עם הלקוח).
- חלק מהעסק- נציג אשר מציין את שמו של העסק שלכם בעת קבלת כל שיחה. דבר זה מותיר רושם כי הנציג הוא חלק משירותי החברה.
- איוש אינפורמטיבי- יש אפשרות לשכור שירותי מענה אנושי של נציגים אשר יספרו לכל אדם אשר פונה אל החברה שלכם אודות השירותים או המוצרים שלה.
- משאירים הודעה- נציג אשר יעביר לכם את כל ההודעות של הלקוחות והמתעניינים. יש אפשרות להכין תסריטי שיחה קבועים אשר מתאימים לכל בית עסק.
- מגוון שירותים- נציג אשר יספק שירות לכל הדברים החשובים בעסק, כמו למשל שירותי טלמיטינג, גבייה, הקפצה של מנהלים או כוננים ועוד.