6 סיבות לפרסם את המוצר שלך דווקא באנימציה

6 סיבות לפרסם את המוצר שלך דווקא באנימציה

כדי להשקיע בעסק שלכם ולהגדיל בוא את ההכנסות, תצטרכו לפרסם אותו כיאה לפרסום עסק. ישנו מגוון עצום של כלים אשר דרכם נוכל לפרסם את העסק שלנו. חלקם בסגנון הפרסום הישן כמו בלוחות מודעות ובעיתונות. חלקם מתקדמים יותר ומוכנים להשקיע באנימציה לצורך קידום העסק שלהם.

בכתבה זו ננסה להביא לפניכם 6 סיבות מדוע פרסום באמצעות סרטון אנימציה עסקי הוא כדאי.

הסיבות:

  1. אנימציה, בשונה מווידאו, אינה מסתמכת על מציאות דווקא, כאשר היא מציגה ללקוח מוצר מסוים או כל דבר שברצונו לקדם בעזרתה. באנימציה, ניתן להשתמש בממשק מציאותי ולא לחרוג ממנו. כאשר נרצה דווקא להמחיש מקרים וסיטואציות שאינם מתרחשים במציאות, תהיה האנימציה אפקטיבית עשרות מונים מאשר סרטון ווידאו מקובע, שאינו מסוגל לצאת מגבולות המציאות אל גבולות הדמיון.
  2. כדי להעביר רעיון מסוים שאתם חושבים עליו ורעיון זה מופרע ומסורבל להצגה על ידי אנשים אמיתיים כמו בווידאו, גם כאן תהיה האנימציה הפתרון ותיתן את היתרונות שלה בהקשר זה של תדמית דמיונית ופרועה שתרצו דרכה לשווק את העסק שלכם.
  3. Boico מעידים כי ישנם עסקים שמרכולתם, מסורבלים וקשים למכירה ולהבנה על ידי האדם הפשוט, שכאשר יצטרכו להעביר את תדמיתם אל השוק לצורך קידום כל שהוא או כדי לייצר באז באשר לעסק שלהם, תהיה להם בעיה לעשות זאת בשיווק ווידאו. גם כאן תהיה האנימציה הפתרון.
  4. המטאפורות שסרטוני אנימציה, לצורך שיווק העסק, מעבירות אל קהל היעד שלה, מועברות בשלמות וללא כל חיסרון שאינו ניתן לעשות בסרטון חי. ווידאו. אנימציה יכולה להעביר מסר גם לאנשים שאינם דוברים את השפה שבה מועבר סרטון האנימציה.
  5. גם בגזרת המחיר, עלות הפקת סרט אנימציה היא קטנה ביחס להפקת סרט תדמיתי מציאותי מהסיבות הברורות. שימוש באנשים חיים לא קיים באנימציה. העלות תשאיר אתכם עם טעם טוב בכל מקרה.
  6. זמן. כמה זמן חשוב לעסק פועל ונושם שכל שניה בו חשובה להכנסה ולרווחים, כולנו יודעים. גם כאן סרטון תדמית באנימציה, יעשה לרוב מהר יותר ויעבוד בשבילכם מהר הרבה יותר מסרטון ווידאו.

כתוב/כתבי תגובה