אינטרנטכללי

מה חשוב לדעת על אחסון אתרים? 

בנו לכם אתר יפה? השקעתם גם בעיצוב שלו ואפילו בתוכן הכי מעניין שיכול להיות? שילבתם באתר שלכם גם אפשרות סליקת אשראי כך שהלקוחות יוכלו לשלם לכם בקלות ובצורה נוחה ומאובטחת? אם כך, עכשיו אתם חייבים לתת את הדעת גם על אחסון האתר. זה לא משנה אם כיום האתר שלכם מאוחסן במקום מסוים ואתם לא מרוצים או שאתם נמצאים ממש רק בתחילת הדרך. מה שבטוח זה שכאשר מדברים על אחסון אתרים האפשרויות רבות, מגוונות ויש לנושא הזה משמעות רבה. האחסון של האתר ישפיע על האבטחה בו, על מהירות השימוש בו ועל החוויה שלכם ושל הגולש כאחד. לכן, אם אתם יכולים לבחור את הטוב ביותר בעניין הזה, למה שתתפשרו? 

כך בוחרים היום חברה שמציעה שירותי אחסון אתרים

אתם יכולים לתאר לעצמכם כמה חברות קיימות היום שמציעות שירותי אחסון אתרים, כי הרי מדובר על שירות שהרבה מאוד אנשים בישראל ובעולם כולו זקוקים לו. אם כך, איך נוכל לבחור את החברה שאצלה באמת כדאי יהיה לאחסן את האתר שלנו? ומהם הפרמטרים שיוכלו לעזור לנו לקבל את ההחלטה החשובה הזאת? אם אתם מרגישים אבודים, כדאי שתדעו שיש כמה נתונים שמומלץ להתייחס אליהם כשאתם מחליטים על המקום הנכון לאחסון האתר שלכם. למשל: 

  • האם מתבצע ניטור שרתים 24/7? 
  • האם הזמינות גבוהה? 
  • האם יש ממשק ניהול מתקדם? 
  • האם החומר איכותית? 

בנוסף, חשוב כמובן לבדוק האם בעלי אתרים אחרים שמאחסנים את האתרים שלהם אצל אותה חברה באמת ממליצים עליה ועל שירותיה. 

שימו לב לעלויות 

חושבים על חברת אחסון אתרים שאליה תרצו לפנות? אם כך, יש עוד נקודה שכדאי להיות ערים לה, והיא: השאלה על איזה מחירים מדובר. למשל, האם יש דמי התקנה? והאם המחיר החודשי נראה סביר ביחס לאפשרויות האחרות שקיימות היום בשוק? אחסון האתר הוא נושא משמעותי מאוד ולכן, אם תוכלו לעשות מראש את כל הבירורים הנדרשים, למה לחשוב פעמיים? אל תקבלו החלטה כל כך משמעותית בצורה שרירותית כי בסופו של דבר, אחסון האתר ישפיע על חווית השימוש בו והניהול שלו. 

Tags

מאמרים דומים

Back to top button