כרטיס ביקור אלקטרוני
שמעתם פה ושם את המונח כרטיס ביקור אלקטרוני, אבל אף פעם לא עצרתם לחשוב אם כדאי גם לעסק שלכם לעבור לכרטיס כזה. אז אם אתם קוראים את השורות האלו, ככל הנראה התחלתם להתעניין מעט יותר במוצר הזה – ולכן נשמח להעניק לכם מידע תמציתי על כל העולם של כרטיסי ביקור אלקטרוניים, המוכרים גם בשם כרטיסי ביקור דיגיטליים / כרטיסי ביקור אונליין.
כרטיס ביקור המציג מידע מעודכן תמיד
כרטיס ביקור דיגיטלי נראה כמו דף אינטרנט ובו מוצגים פרטי העסק. בשונה מכרטיס ביקור מנייר, כרטיס ביקור אלקטרוני הוא כרטיס ביקור המוצג לאנשים המחזיקים בו באופן מקוון, זאת אומרת שכל המידע והפרטים של העסק ניתנים לצפייה ממכשירים דיגיטליים שונים וכך למעשה לא יכולים ללכת לאיבוד. הודות לכך תוכלו להגדיר איזה מידע יוצג ללקוחות שלכם, ולעדכן את המידע הזה בכל רגע נתון. אם לדוגמה החלפתם כתובת או מספר טלפון, הלקוחות יוכלו תמיד להשיג אתכם ולא יצטרכו להסתובב עם כרטיס ביקור מודפס שכלל אינו עדכני.
מידע ממוקד ומועיל על העסק
כיוון שאנו חיים בעידן דיגיטלי, ניתן לומר כי שיטות השיווק באינטרנט יצרו הרבה מאוד תוכן פרסומי עשוי להכביד על קהל הצרכנים. לכן במקום לנתב את שיטות השיווק של העסק עם מודעות וקמפיינים ברחבי הרשת, תוכלו פשוט להציג ללקוחותיכם מידע ממוקד ורלוונטי על העסק שלכם מבלי להעמיס עליהם מידע שהם לא מחפשים.
מגוון פעולות בלחיצת כפתור פשוטה
כרטיס ביקור נועד בין השאר כדי להקנות למחזיקים בו דרך ליצירת קשר עם העסק המופיע על גבי הכרטיס. במקרה של כרטיס ביקור מנייר, על הלקוח להוציא את הכרטיס מכיסו / ארנקו ולחייג בטלפון ספרה אחר ספרה כדי להגיע לבית העסק. אם הוא צריך לשלוח אימייל בדרך הזו, הדבר יהיה הרבה יותר מורכב ומסורבל עבורו.
כרטיס הביקור האלקטרוני מפשט את העניינים, ומאפשר ללקוח ליצור אתכם קשר בצורה נוחה ובעזרת לחיצת כפתור בלבד כיוון שהכרטיס הדיגיטלי מכיל כפתורים ייעודיים המאפשרים חיוג, שליחת הודעה או אימייל וגם הצגת מיקומו הפיזי של העסק ואפשרות לנווט אליו.
עיצוב יוקרתי שמשדר מקצועיות ואיכות
בנוסף למידע הרלוונטי שהלקוח מקבל על העסק והנאה מחוויית שימוש יעילה, כרטיס ביקור אלקטרוני יוכל למשוך קהל לקוחות מגוון וגדול הודות לעיצוב ייחודי ומקצועי. עצם זה שהכרטיס מוצג באופן דיגיטלי מהווה יתרון משמעותי לאיכות העיצוב שלו, כיוון שכך ניתן להתאים עיצוב כרטיס ביקור על פי התאמה אישית של מאפייני החברה, והרושם שהיא רוצה ליצור בקרב קהל הלקוחות.
כלי שיווקי-שיתופי יעיל ונוח
לאחר שכרטיס הביקור העביר את הרושם הנכון אצל לקוח מסוים, הוא יוכל לשתף את מכריו בנוגע לעסק האיכותי אליו הוא נחשף באמצעות העברה דיגיטלית ומהירה של כרטיס הביקר, כך שהכרטיס ישותף בין קהל אנשים העשויים להיות הלקוחות הבאים של העסק.