איך להשיג לידים איכותיים?
לידים איכותיים הם מפתח מרכזי בהשגת תוצאות עסקיות משופרות. השגת לידים איכותיים נדרשת לחברות ועסקים גדולים, לעסקים קטנים ובינוניים, לסוכנויות פרסום ומנהלי קמפיינים ולכל מי שרוצה להגיע ליותר לקוחת, בכל זמן נתון. הכללים והשלבים הבאים יעזרו לכם להבין איך להשיג לידים איכותיים.
שלב ראשון פתיחת כמה ערוצי לידים במקביל
השלב הראשון להשגת לידים איכותיים נשען על פתיחת מגוון ערוצי לידים במקביל. ערוץ לידים בסיסי יהיה דף צור קשר, באתר. עוד ערוץ בסיסי נוסף יהיה הקמת דף עסקי בפייסבוק. בנוסף, כדאי להקים עמודי נחיתה או לפתוח קמפיינים פרסומיים שמפלחים לקוחות אפשריים לפי מילות מפתח ודגשים נוספים. בשלב הראשון, אין דבר כזה יותר מדי לידים. רק בשלבים הבאים ניתן יהיה להתחיל לסנן בצורה טובה יותר בין הערוצים השונים. אגב, לא ציינו את כל ערוצי הלידים האפשריים. איסוף לידים יכול להתבצע גם על ידי פתיחת מספרי טלפון וירטואליים, על ידי קמפיינים למבצעים ברשתות חברתיות, שיתופי פעולה בשיווק שותפים ועוד.
שלב שני, בדיקת סטטיסטיקות וביצועים
ברגע שמתחילים להיכנס לידים בכמויות גדולות, צריכים להתחיל בעבודה של בחינת הלידים. כל טיפול בליד צריך לעדכן, בין אם הליד היה איכותי ובין אם לאו. עדיף לנהל את הרישום בתוכנת CRM איכותית, שיכולה לנתח את הסטטיסטיקה במהירות ובקלות. אם בשלב זה יש לכם מעט מאוד לידים, יתכן שאתם סבורים שגם שימוש באקסל יהיה אפשרי. בדרך כלל, עדיף לעבור לעבוד עם פלטפורמת לידים ייעודית, שמפשטת את הדברים ומאפשרם לכם בכל רגע נכון גם לטפל נכון בלידים וגם לבדוק את הביצועים.
שיפור מילות מפתח, טיוב ערוצים והמשך מעקב
ברגע שאתם עובדים עם פלטפורמה ייעודית לטיפול בלידים, כל ערוצי הלידים השונים נכנסים פנימה. אתם יכולים להתחיל לבצע שיפורים הן בערוצי הלידים השונים והן בכלי העבודה המקוונים. לדוגמא, אפשר לבדוק האם יש מילות מפתח מסוימות שהביאו לכם יותר לידים והאם מילות מפתחות אחרות פחות מוצלחות לצורך כך. המשך המעקב וטיוב הערוצים יכול לגלות לכם מהיכן מגיעים הלידים היותר איכותיים.
חשוב לציין שלא מספיק שערוץ מסוים מביא לכם הרבה לידים. צריך גם לבדוק את העלויות שאתם משקיעים בערוץ מסוים אל מול ההכנסות. פלטפורמה לניהול לידים עם פיצ'רים מתקדמים מאפשרת לכם לסגור לידים עם אחוזי הצלחה טובים, לזהות לידים איכותיים ולהפיק יותר הכנסות, יותר מכל שקל שאתם מוציאים על קידום, פרסום ואיסוף לידים.