קידום אתרים מקצועי
בימינו כל בעל אתר כבר יודע כי אם לא ישקיע בקידומו ישנו סיכוי סביר כי מעט מאוד גולשים יגיעו אליו וכי האתר לא ימצה את הפוטנציאל הטמון בו.
בהתאם, קידום אתרים אורגני הוא חלק בלתי נפרד מהפעילות השיווקית של כל עסק חפץ חיים אשר מודע לחשיבותה של נוכחות בולטת באינטרנט – אבל המודעות לחשיבות הנושא לכשעצמה אינה מספיקה: חשוב מאוד גם להקפיד כי קידום האתר יתבצע באופן מקצועי.
קודם כל לא להרגיז את גוגל
סיבה חשובה אחת מדוע כדאי להפקיד את קידום האתרים בידיים מקצועיות בלבד היא שאתם לא רוצים להסתבך עם גוגל.
קידום אתרים אורגני אמנם נקרא גם SEO, ראשי תיבות של search engine optimization, כלומר אופטימיזציה למנועי חיפוש – אולם הימים שבהם עיקר המאמצים של מקדמי האתרים הושקעו בפעילויות שונות שמטרתן שכנוע מנועי חיפוש כי האתר הינו איכותי חלפו מזמן מן העולם. למעשה בימינו חלק מהפעולות הנ"ל כבר הפך בעיני גוגל, ואיתה שאר החברות המפעילות מנועי חיפוש, לפסול.
כך למשל לינקים שאינם טבעיים – בין אם מאתרים מפוקפקים, בין אם מאתרים שאינם קשורים באמת לתחום הפעילות של האתר שלכם ובין אם כי הם מופיעים בצורה לא נכונה – לא רק שלא יקדמו את האתר שלכם אלא אף עלולים להוביל להענשתו (וכבר היו מקרים שבהם גוגל פשוט העלימה אתרים מתוצאות החיפוש שלה לפרק זמן מסוים!)
יחס עלות תועלת אופטימלי
נדבך נוסף של קידום אתרים מקצועי הוא הקצאת המשאבים באופן מושכל כך שהאימפקט של התהליך כולו יהיה הטוב ביותר שיש, כלומר יניב תנועה מקסימלית של גולשים אל האתר שלכם ובסופו של דבר יוביל גם לשיפור ניכר בשורת הרווח שלכם.
קידום אתרים מקצועי מאפיין במדויק את קהל היעד של העסק וכן מזהה במדויק מהם הצרכים האמיתיים של אותם לקוחות פוטנציאליים, ובהתאם מבסס את כל התהליך של הקידום על מידע חיוני זה.
בנוסף כיום ישנם אפיקים שונים שבהם ניתן לפעול במסגרת ה-SEO: עיבוי האתר בתכנים בעלי ערך של ממש לגולשים, פרסום סרטונים שונים ביוטיוב (בין אם סרטוני תדמית ובין אם סרטונים הכוללים טיפים ואינפורמציה יקרי ערך לצופים), נוכחות דומיננטית ברשתות חברתיות ובראשן פייסבוק, פרסום פוסטי אורח באתרים נחשבים בתחום הפעילות של העסק ועוד. רק כשהקידום מתבצע ע"י אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים במיוחד מנותבים המשאבים החיוניים (כסף, זמן, יצירתיות ועוד) אל האפיקים שיניבו את התוצאות הטובות ביותר.