3 יתרונות של סרטי תדמית

3 יתרונות של סרטי תדמית

סרטי תדמית הפכו לאחד הכלים החזקים ביותר בעולם הקידום של היום. חברות, ארגונים ובתי עסק רבים בוחרים להשתמש בסרטי ובסרטוני תדמית על מנת להציג את עצמם בפני קהל היעד שלהם, להעביר מסרים שיווקיים וכמובן להציג את המוצרים והשירותים השונים שהם מספקים. זוהי דרך נפלאה לתקשר עם הלקוחות של העסק, היות ורוב האנשים היום יעדיפו לראות סרטונים על פני קריאה של כתבות או מאמרים. מעבר לכך, מדובר על כלי חשוב שחיוני עבור קידום האתר בגוגל, היות ומנוע החיפוש המפורסם יודע להעריך סרטונים ולכן נוטה לקטלג אתרים שמוכנים להשקיע בכך, גבוה יותר ברשימה שלו. כך שעסק שיבחר להשקיע בסרט תדמית איכותי ומקצועי, יוכל להרוויח לא מעט יתרונות.

יתרונות של סרטי תדמית – כדאי להכיר!

קודם כל, חשוב להדגיש כי הפקת סרט תדמית שעשוי כהלכה יכול להעניק לכל צופה את ההרגשה שהוא מכיר את העסק, מכיר את הבעלים שלו ולכן מרגיש אליו רגשות מסוימים של קרבה והיכרות מוקדמת. הרגשה מסוג זה יכולה להיות יעילה במיוחד עבור קידום המכירות של העסק. רוב האנשים נוטים להיכנס לעסקים שהם כבר מכירים או שמעו עליהם משהו חיובי. לכן סרטון תדמית נחשב לכלי חשוב במיוחד להשגת המטרה הזאת בדיוק. כמו כן, סרט תדמית איכותי יגרום לצופה לצפות בו עד הסוף. מעבר לתחושות ולרגשות השונים שיעלו בו כתוצאה מכך, מדובר על זמן שהייה גבוה יותר באתר החברה. גוגל נוטה לתרגם זמן שהייה גבוה בתור פרמטר מרכזי בדירוג הכללי של האתר, לכן חשוב להשקיע בסרט תדמית ברמה גבוהה, שיוכל להשאיר את הצופה מרותק למסך. כמובן שחשוב לזכור כי אחד היתרונות הבולטים ביותר של סרטי וסרטוני תדמית, הוא היכולת לספק כמות גדולה של מידע תוך זמן קצר. סרטון בן 2 דקות בלבד, יכול לסקור את כל המוצרים או השירותים המרכזיים של העסק, להציג את העסק לצופים ולהכיר להם את אנשי הצוות.

לסיכום, ניתן היום למצוא לא מעט יתרונות של סרטי תדמית. מדובר על דרך נפלאה לשדרג את חווית המשתמש של הצופה, לספק לו המון מידע בזמן קצר ולהכיר לו את העסק.

כתוב/כתבי תגובה