אינטרנט

שיווק לעסקים קטנים ובינוניים

דבר חשוב המאפיין שיווק לעסקים קטנים ובינוניים הוא התקציב המזערי יחסית ביחס לחברות הגדולות המשקיעות הון עתק בפרסום. חברות קטנות לא יכולות לאפשר לעצמם להוציא סכומים גדולים על שיווק ופרסום, על אף שתיאורטית זה אמור להביא להם הכנסה גבוהה יותר מההוצאה. בעולם שבו שום דבר לא בטוח – עדיף להשקיע תקציב קטן, לבצע פרסום ממוקד ולהשתמש בפלטפורמת האינטרנט המובילה מבין ערוצי התקשורת כיום לטובת שיווק ופרסום העסק.

שיווק ברשתות חברתיות:

רשתות חברתיות נחשבת לאחת הדרכים הטובות ביותר לבנות אמון ויחסים עם הקהל שלכם. אנשים רבים מבלים שעות ביום מול הרשתות החברתיות: פייסבוק, טוויטר, לינקדין, אינסטגרם, פינטרסט ועוד. כל אחת מאלו יכולה לסייע לכם בשיווק ופרסום העסק שלכם באמצעות האינטרנט. הרשתות החברתיות בנויות למעשה לצרכי שיתוף וחיבור בין אנשים. לכל רשת חברתית יש את ה"קאץ'" שלה. כך למשל בפייסבוק תוכלו לשתף סטטוסים באורכים שונים, להקים דף אוהדים ולהשתתף בפעילויות בקבוצות דיון שונות, בטוויטר תוכלו לפרסם סטטוסים קצרים של משפט או שניים בלבד, לינקדין היא רשת חברתית עסקית יותר, אינסטגרם היא רשת חברתית לשיתוף תמונות ועוד.

מהו היתרון של קידום אתרים אורגני?

קידום אורגני הוא בעצם הליך שבו האתר שלכם עושה את דרכו במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. כפי שאתם מחפשים בגוגל ונכנסים לרוב לתוצאות הראשונות, כך גם מיליוני ישראלים אחרים עושים זאת. מכיוון שאתם מגיעים הפעם מהצד של העסק שבו אתם רוצים שהגולשים יגיעו אליכם – אתם מעוניינים להופיע בתוצאות הראשונות.

היתרון הגדול ביותר של קידום אתרים אורגני הוא שמדובר בתוצאות המשתלמות ביותר מבחינה כלכלית לטווח ארוך. יש שיגידו שקידום אורגני הוא אינו זול ביחס לשירותים ואפשרויות אחרות אך אם ישוו את ההוצאות ולפעמים אפילו הפסדים כלכליים שיהיו להם בשיטות אחרות הם יגלו שאין הבדל ברמת ההשקעה הכלכלית. לעומת זאת, כאשר הקידום מתחיל לתפוס תאוצה ישנה תנועה רבה של גולשים המגיעה לאתר שלכם שרבים מהם יכולים להפוך ללקוחות משלמים. חשוב לציין כי גולשים המגיעים לאתר שלכם ממנוע החיפוש למעשה אנשים שחיפשו משהו וכביכול מצאו אותו באתר שלכם ולכן מדובר באנשים הבשלים ביותר לבצע רכישה.

כיצד להביא תוצאות כאן ועכשיו?

אם אתם מעדיפים להשקיע אולי יותר כסף ולקבל תוצאות מהירות יותר של כאן ועכשיו אולי תעדיפו להשקיע את הכסף והמשאבים שלכם בקמפיין ממומן. ניהול קמפיין ממומן צריך להיעשות על ידי איש מקצוע מנוסה כמו כפיר מגן שכן שירותיו של זה יחסכו לכם אלפי שקלים בניסוי וטעיה.

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button