טכנולוגיה רפואית

הכל על סיגריות אלקטרוניות

אם גם אתם משתייכים אל קהל המעשנים הכרוניים אשר מעוניין להתחיל ולהיגמל מהניקוטין הממכר והזפת אשר מצטברת המהלך השנים בגוף וגורמת למחלות רבות, בוודאי תשמחו לשמוע כי אינכם חייבים להפסיק עם הכל בבת אחת. נכון להיום קיים פתרון בדמוי סיגריות אלקטרוניות.

 

סיגריות אלקטרוניות וגמילה

אנשי מקצוע רבים טוענים כי עישון הוא הרגל פסיכולוגי וכל מי שמעוניין להפסיק לעשן יוכל לשכנע את עצמו כי הוא לא מעוניין לעשן יותר וכך לשנות את הרגליו. אנשי מקצוע אחרים טוענים אחרת. אלו טוענים כי מדובר בהתמכרות לכל דבר וכי אנשים מתקשים להיגמל מעישון סיגריות משום תסמיני הגמילה הפיזיים של הגוף, כך או כך סיגריות אלקטרוניות הם המוצא היעיל והבריא ביותר לכל אדם אשר מעוניין להתחיל ולשנות את הרגליו.

 

מהן סיגריות אלקטרוניות?

סיגריות אלקטרוניות מעניקות למשתמש בהם תחושה שהוא מעשן וזאת למרות שמדובר כאן על מכשיר אידוי אלקטרוני. ארגון הבריאות הבינלאומי אינו מוכן עדיין להתחייב כי מדובר כאן על שיטת/ אביזר גמילה מוצלח אשר מוכיח את עצמו אך רופאים רבים במדינות אמריקה תומכים בשימוש של מבוגרים בסיגריה זו כאחת מהדרכים לנסות ולהיגמל מסיגריות רגילות.

 

מזיק או עוזר?

למרות שמדובר על אביזר אידוי בדמות סיגריה או סיגר יש רבים הטוענים כי הנוזלים המתאדים הם למעשה אדים של ניקוטין ומדובר כאן בדבר לא בטוח שכן היתרונות, החסרונות והסיכונים העתידיים עדיין לא נבחנו וזאת משום שהפיתוח והשימוש של סיגריה אלקטרונית עדיין "ירוקים". למרות כל זאת משווקים ויודעי דבר טוענים כי החומרים המשמשים כנוזלים המתאדים הם חומרים שבהם השתמשו בבטחה בעבר ועל כן אין אפשרות שהם יגרמו לנזקים חמורים בעתיד. נכון להיום קיימת הסכמה שהטבק גורם נזק לבריאות וכל פתרון אשר מאפשר לגוף לשאוף לקרבו חומרים פחות רעילים או חומרים במינונים קטנים יותר, כמו למשל עישון סיגריה אלקטרונית, מהווה פתרון טוב יותר מאשר עישון סיגריות רגילות.

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בדקו גם
Close
Back to top button