אינטרנטכללי

למה לבחור בוורדפרס לבניית אתרים?

בזכות המערכות המעולות וידידותיות המוצעות לנו לבניית אתרים, היום לבנות אתר זה קל יותר מתמיד. בניית האתר פשוטה וקלה, תפעול האתר לאחר שנבנה ועוצב נוח ואפילו ישנן מערכות התומכות בשפה העברית ככה שלא בהכרח צריך לדעת אנגלית כדי לבנות אתר. וורדפרס למשל הינה מערכת ידידותית ביותר התומכת בשפה העברית ומאפשרת לכל מקצוען ואפילו חובבן או גולש מזדמן לבנות אתר בקלות ולנהל אותו ללא מאמץ. 

גם חברות המתמחות בבניית אתרים וקידום אתרים מעודדים ומשתמשים בעצמם במערכת של וורדפרס. למשל חברה המספקת שירותי בניית אתרים בחיפה באמצעות וורדפרס יכולה להוות פתרון מעולה עבור בעלי עסקים מאזור זה. בקלות ניתן לתאם פגישה (כששני הצדדים מאותו האזור), להבין את הצרכים של העסק, לערוך סקר מעמיק על תחום העסק, על המתחרים וכמובן מי קהל היעד וכך להתאים אתר איכותי ופשוט לתפעול עבור בעל העסק. 

למה דווקא וורדפרס? 

לוורדפרס ישנם יתרונות רבים וזאת הסיבה שכל כך הרבה חברות לבניית אתרים, לעיצוב אתרים וקידום אתרים משתמשות במערכת הזו. המערכת הינה אחת המערכות הפופולריות ביותר לא רק בישראל אלא בכל העולם. אז, מה כל כך מיוחד בה?

  • בעלת קוד פתוח – זה למעשה מאפשר לנו ליצור שינויים כדי שהאתר יתאים לנו בדיוק כמו כפפה ליד וללא צורך בשימוש בקודים מסובכים, מהנדס תוכנה או פיתוח. 
  • קלה לתפעול – קלות התפעול הכרחית בכמה רבדים. ראשית על בוני האתר זה מקל רבות, הם יכולים לבנות אתר בצורה פשוטה ויעילה ולהתאים את האתר לצרכי בעל העסק ולקוחותיו בהתאמה מושלמת. שנית, היא מאפשרת גם לאלו שאינם מבינים בעולם האינטרנט לנהל את האתר שלהם בקלות רבה. 
  • שפה – וורדפרס תומכת בשפות רבות, אבל לעניינינו, אנחנו בישראל וקהל הלקוחות שלנו או רובו לפחות דובר עברית. המערכת של וורדפרס מאפשרת לנו להבין את המהלכים שעלינו לבצע או לעקוב במערכת והיא יודעת להתאים את הטקסט כפי שהו בעברית מבלי ליצור שיבושי שפה. 
  • תוספים – לוורדפרס ישנו מאגר תוספים עשיר במיוחד המאפשר לכם לקבל את האתר שתמיד חלמתם. התוספים יכולים להיות עיצוביים, יכולים להיות עבור הגולשים באתר, עבור ניהול ומעקב קידום האתר ועוד רבים אחרים. 
Tags

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button