עולם התוכן של יס
הטלוויזיה בישראל עברה שינויים ושדרוגים רבים בעשורים האחרונים, ואם בעבר היה לנו ערוץ אחד בלבד, שזכה ל-100 אחוזי רייטינג ללא כל תחרות, פשוטו כמשמעו, הרי שהיום פרושים בפנינו עשרות ערוצים שמציעים לנו סרטים וסדרות בכל הז'אנרים הקיימים ובמגוון שפות, אקטואליה, מוזיקה ואפילו תכניות נישה לבישול, אופנה או מדע.
עולם התוכן העשיר הזה הוא אחד הדברים המרכזיים שחברת יס מציעה ללקוחותיה, ובפרט – סדרות הרכש של Yes הן בדיוק אותן הסדרות שזוכות בפרסי האמי וזוכות לאהדה רבה בכל העולם, ורבות מהן אף עולות לשידור בישראל כיממה או שתיים לאחר השידור בארה"ב, מה שהופך את יס לאופציה מועדפת על פני שירותי צפייה לא חוקיים או לא איכותיים באינטרנט.
מגוון סוגי תוכן
הסדרות הזרות הן כמובן רק נדבך אחד בתוך מכלול השירותים של יס. נכון, מעללי חאליסי ב"משחקי הכס" ואירועי הפרק האחרון של "האישה הטובה" הם נושא מרכזי גם בשיחות ברזיה במשרד, אבל באופן כללי מציעה חברת יס ערוצים רבים אחרים, בהם ערוצי סרטים בתחומים שונים (קומדיה, אקשן, ילדים או קולנוע ישראל), שפע של ערוצי ספורט שיכולים להתאים כמעט לכל אוהד ספורט באשר הוא, ערוצי מוזיקה מגוונים, ערוצי ילדים ותכנים במגוון שפות כדי שגם הצופים שעברית היא שפתם השנייה יוכלו ליהנות מתכנים ייעודיים עבורם.
שירות לקוחות
יש דבר נוסף שחברת יס ידועה בו, מעבר לתוכן ולתכניות המוצעות גם בשירות ה-VOD שלה, וזה השירות. לקוחות החברה יכולים לקבל שירות במגוון תחומים, כמו מענה לשאלות כלליות לגבי החשבונית, הוספה והסרה של ערוצים ותמיכה טכנית לממיר תקול, שלט שאינו עובד או בעיות קליטה כלשהן. שירותי יס אפשריים ונגישים גם דרך שרותנט, המציעה שירות יעיל ומקצועי ללקוחות בתחומי השירות הרלוונטיים. כך שלקוחות החברה יכולים בהחלט לקבל מענה לכל שאלה, בעיה או תקלה, בפלטפורמות שונות, כדי ליהנות מחוויית צפייה אידאלית בסדרות, בסרטים, באירועי הספורט ובאקטואליה, וגם מי שעדיין לא לקוח החברה אבל מעוניין לבחון את האפשרות להצטרף אליה, יכול לעשות את זה בקלות ובנוחות.