אינטרנט

פתיחת אתר – השלב הראשון בנוכחות האונליין של העסק שלך!

פתיחת אתר מסמלת את הצעד הראשון בהקמת עסק ברשת האינטרנט. את האתר אפשר יהיה להקים בעזרת שירות בניית אתרים מקצועי או באמצעות מערכות להקמת אתרים ללא עלות.

פתיחת אתר בחינם

הקמת אתר ללא עלות מתאימה לילדים, בני נוער ורשת קידום אתרים. בעלי עסקים שזקוקים לאתרי תbeautiful-15704_1280דמית או אתרי שיווק לא יוכלו למצוא את מבוקשם בשירותים ללא עלות. חשוב לציין כי פועלות ברשת מספר חברות ומשרדי פרסום שמציעות בניית אתרים, תמיכה טכנית, שירותי אחסון ועוד במחיר חודשי סמלי. בעלות של כמה עשרות שקלים בחודש אפשר להפעיל אתר אינטרנט מקצועי ומעוצב להפליא. פתיחת אתר אינה דורשת שבירת תכניות חיסכון. אפשר לעשות זאת גם ללא חריגה מהתקציב.

אלו שמבקשים להפיק רווחים מאתר האינטרנט שהוקם יוכלו לשלב בו פרסומות, קמפיינים של שיווק שותפים ולמכור קישורים יוצאים לבעלי אתרים. כל פתיחת אתר חדש מביאה עמה הזדמנות לרווח עסקי כאשר הרווחים מותנים כמובן בניהול נכון. חשוב לציין כי כאשר מקימים את האתר באמצעות פלטפורמות חינמיות לא תמיד אפשר יהיה לשלב בו פרסומות או להשתמש בו למטרת מכירת קישורים.

לבנות אתר לבד או עם איש מקצוע?

ההבדלים בין פתיחת אתר ללא עלות ובניית אתר מקצועית משמעותיים. רוב בעלי העסקים מעדיפים לוותר על הניסיון לעשות זאת בעצמם ובוחרים לשכור אנשי מקצוע. המבנה והעיצוב של האתר מהווים חלק בלתי נפרד מתהליך המיתוג של בית העסק. כאשר האתר מקצועי ועשיר בתוכן התדמית של העסק זוכה בתמריץ חיובי.

מי שבוחר לבנות אתר חינמי בתור התחלה על מנת לבדוק איך העסק הזה עובד – לגיטימי. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון את החסרונות הרבים: זה משדר חוסר מקצועיות; אחסון חינמי נוטה ליפול הרבה פעמים ואין כמובן תמיכה; לא ניתן להשקיע בתשתית רצינית; חוסר מיתוג ועוד. עסק רציני שרוצה להפגין נוכחות מקסימלית באינטרנט, חייב להשקיע לא רק במיתוג ובידול (שחלק מזה זה גם עיצוב לוגו) אלא גם באתר תדמית מקצועי שמשדר עסק רציני.מיתוג לחברה

רכישת כתובת האתר

כתובת הדומיין של האתר מעידה על רישום האתר ברשת האינטרנט. את הדומיין אפשר לרכוש באמצעות חברות ישראליות או חברות בינלאומיות. המחירים בתחום משתנים בהתאם לביקוש, סוג הסיומת ותעריפים משתנים של החברה. התעריף המקובל בשוק נע בין 80 שקלים ועד 150 שקלים לשנה.

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button