איך בוחרים חברה אמינה לקידום אתרים באינטרנט?

איך בוחרים חברה אמינה לקידום אתרים באינטרנט?

מה הדבר הראשון שאתם עושים כשאתם מחפשים שירות, מוצר או כל מידע אחר?, – נכון…מחפשים בגוגל. יש דיון במשפחה על מלחמה, אירוע פוליטי או כל דבר אחר… אם בעבר הוויכוח יכול היה להימשך שעות, היום אחד מהצעירים ייכנס למנוע החיפוש גוגל, יחפש את אותו אירוע עליו דנים והנה לכם פתרון חורץ גורלות.

היום הנגישות לאינטרנט הפכה כל כך גבוהה שנדמה שאין יותר לאן לעלות. כל מכשיר בו אנו מחזיקים מסתנכרן לנו עם האייפון או האנדרואיד, אנו יוכלים לשאול את גוגל כל שאלה שעולה לנו באותו רגע ותוך שניות בודדות נקבל תשובה אמינה, וודאית ומקצועית. אז אם גם אתם רוצים שהעסק שלכם יהיה חלק מהדבר העצום הזה שנקרא אינטרנט, מה שכבר הוכיח את עצמו שוב ושוב כפועל, עליכם לבחור חברה אמינה לקידום אתרים באינטרנט. השאלה היא איך בוחרים?

  1. המחיר – נושא המחיר הינו קריטי לאו דווקא כי זה מעיד על רמת האמינות של החברה. מנעד המחירים בקידום אתרים הינו רחב ויכול לנוע בין 500 שקלים לקידום אתר ועד חבילת קידום מפנקת של כמה אלפי שקלים בחודש. המחיר גם תלוי באם יש לכם או אין לכם אתר בנוי. לכן, הסיבה שבגללה בחרנו למקום את קטגוריית המחיר במקום הראשון היא משום שגם אם מצאתם את החברה האידיאלית, זו שהשכן והחבר הכי טוב שלכם מרוצים ממנה, משבחים ומהללים אותה, אך אתם עדיין עסק קטן ואין לכם אפשרות לשלם על חבילת הקידום שאותה חברה מציעה, זה לא ישנה. לכן מצד אחד עליכם לבחור חברת קידום אמינה ומקצועית אך מצד שני המחיר שלה חייב להתיישר עם התקציב שלכם שבדרך כלל נכלל עם שיווק, פרסום ומיתוג העסק.
  2. השירות – נושא השירות חשוב מאין כמוהו בכל מה שקשור לתחום קידום האתר שלכם. רוב העסקים היום מחפשים שקיפות שבאה לידי ביטוי בכל שירות או מוצר עליו הם משלמים. לכן, חשוב לבחור בחברה לקידום אתרים שתספק לכם את רמת השירות אותה אתם מחפשים. חפש את האדם שאחראי על האתר שלך, אותו אדם שיוכל לספק לך מידע מהימן על מה שקורה על תהליך ההתקדמות של האתר שלך ברשת מבחינה סטטיסטית. ודא שאתה יודע אל מי אתה פונה, מי מספק לך את התשובות ומי למעשה אחראי על העסק שלך. זה מאוד חשוב. אם ממבט ראשון אתה מגלה שהדברים אינם מסודרים, שכולם מתערבים זה לזה בעבודה, יכול להיות ששווה לך לחפש חברת קידום אחרת.
  3. התחייבות – קריטריון נוסף ולא פחות חשוב סובב סביב נושא של חוזה. טרם אתה נכנס לתהליך של קידום, בדוק היטב מה מאפיין את החוזה עליו אתה חותם מול החברה. הזמן לו אתה מתחייב הוא למעשה הסעיף הקריטי ביותר. מכיון ומדובר בתחום מעט בעייתי שכן יש לא מעט אנשים שמכנים עצמם מקדמי אתרים מקצועיים ובסופו של יום מסתבר שזה לא ממש ככה, נסה שלא לכבול את עצמך ובדוק אפשרויות יציאה במקרה הצורך.קידום אתרים באינטרנט

נסו לבחור חברת קידום אתרים עם מקדם אתרים מומחה, כזו שחברים או בעלי עסקים אחרים עליהם אתה סומך מרוצים ממנה, אלו ראו תוצאות תוך x זמן. יחד עם זאת, חשוב לשמור על סבלנות שכן תהליך של קידום אורגני הוא תהליך ארוך, מתמשך וקבוע שלא קורה תוך יום או יומיים ולכן אין לשלול את עבודתם של אנשי הצוות בחברה תוך תקופה קצרה אלא יש לחכות לפחות 6 חודשים. היו סבלניים, לכו עם התחושות שלכם, וודאו מההתחלה כי קיימת תקשורת טובה ואתם בדרך הנכונה להשתרשות בעולם הדיגיטלי.

מאמרים נוספים בנושא ניתן למצוא באתר מרקטפרו

כתוב/כתבי תגובה