קידום ממומן באינסטגרם – מדוע זה חשוב?
היום, כשעסק או בעל מקצוע רוצים לקדם את עצמם באינטרנט, עומדות לרשותם הרבה מאוד אפשרויות. הם לא חייבים בהכרח לבחור את האופציה הבסיסית של פרסום בגוגל, אלא הם יכולים להשתמש באמצעים אחרים, הרבה יותר מתקדמים והרבה יותר פופולאריים לפרסום העסק שלהם, מוצרים או שירותים שהם מספקים.
למשל, הם יכולים לבחור באופציה של קידום ממומן ברשתות חברתיות. אחת מהן היא קידום ממומן באינסטגרם. כידוע, מדובר באחת הרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר, הן בקרב צעירים והן בקרב מבוגרים. הרבה מאוד משתמשים במכשירי סלולר מבלים שעות ארוכות ברשת זו, מעלים תמונות וסרטונים, במטרה לקבל חשיפה ולעורר תגובה.
על כן, הם גם נחשפים לפרסומים של אחרים, כאלה שמעלים פוסטים רגילים או פוסטים ממומנים. למשל, הם נחשפים לפוסטים של חברות גדולות המבקשות לפרסם ברשת מוצרים ושירותים שונים, במטרה לעודד מכירה שלהם. לכן משתלם מאוד לכל בעל עסק ולכל בעל חברה לפרסם פוסטים ממומנים באינסטגרם וליהנות מחשיפה מתאימה בפני קהל רלוונטי.
איך הפרסום יכול לשרת אותם?
מעבר לעובדה שהם מקבלים חשיפה, הרי שהיום כל הפרסום באינטרנט הכולל קידום אתרים בגוגל ובפרט ברשתות חברתיות הוא מבוסס גולש. כלומר, מדובר על פרסום ממוקד לקהל ספציפי. אם נניח אנחנו רוצים לפרסם מוצר בפני קהל בני גיל מסוים, אז אנחנו יכולים לייצר מודעות שיגיעו ספציפית אל אותו קהל. אנחנו יכולים לקבוע שהפרסום יופיע רק בפני קהל זה.
חשוב לציין, מעבר לעובדה שזה יוצר נראות בפני קהל מסוים, זה יכול לחסוך לנו הרבה מאוד זמן וכסף, זה יכול להקל עלינו להגיע אל הקהל אליו אנחנו מבקשים לפנות וכמובן זה יכול לעזור לנו לייצר פרסומות מדויקות ונכונות יותר, במקום לייצר פרסומות כלליות מדי.