אינטרנט

מיהו מקדם אתרים טוב?

הרבה פעמים כשאנחנו מחפשים מומחה קידום אתרים עבור העסק שלנו, בין אם מדובר בקידום אתרים אורגני או ממומן, אנחנו נפגשים עם מקדמים שונים והם דואגים להציג בפנינו "טבלת הישגים". הטבלה כוללת, בדרך כלל, שמות של עסקים עם ביטויים מסוימים והמיקומים שלהם בגוגל. מן הסתם, הטבלה תגלה שבכל המיקומים העסק שהם מקדמים נמצא גבוה. זו הדרך של הרבה מאוד מקדמים להוכיח שהם טובים בתחום שלהם.

אך מי שמכיר את התחום היטב ויודע לקרוא אותו לעומק, לא יסתפק רק בטבלה הזאת, אלא הוא יבקש לקבל מידע הרבה יותר מפורט ורחב בשביל לגלות, האם יש באמת יש משהו אמיתי מאחורי הנתונים. למשל, האם אותם ביטויים הם פופולאריים, האם הם תחרותיים, האם העובדה שהעסק נמצא גבוה בביטוי מסוים, תרם במשהו לגידול בחשיפה שלו. אלא רק חלק מהפרמטרים שיכולים להוכיח האם מומחה קידום אתרים הוא אכן טוב או לא. 

מה לשאול מקדם אתרים?

אם אנחנו רוצים לדעת מיהו מקדם אתרים מקצועי, אנחנו צריכים לשאול מספר שאלות ולבדוק את התשובות עליהן. ראשית, אנחנו צריכים לבדוק באיזה מצב הוא קיבל את האתר ובאיזה מצב האתר היום. שנית, האם באמת חל שינוי בחשיפה לאתר והאם מדובר בחשיפה ממשית, כלומר כזו שלא מביאה רק תנועה אלא גם לידים, פעולות ממשיות של הגולשים באתר, שלישית, האם המקדם פועל בכל הכלים, בכל הגזרות או רק בגוגל. ארבע, האם האתרים שהוא מקדם, מספקים חווית גלישה לגולש, מספקים לו רלוונטיות, האם הם מעודכנים. 

הצבת יעדים משמעותית

מומחה קידום אתרים טוב הוא אחד שיודע לקחת אתר מנקודה מסוימת ולקדם אותו אל נקודה משמעותית אחרת. הוא עושה את זה בזכות ידע, יצירתיות, סבלנות, עבודה קשה, שימוש בכלים ותוכנות נכונות, וכמובן בזכות המון למידה של התחום. אי אפשר להיות מקדם אתרים איכותי מבלי שמשפרים כל הזמן את הידע בנושא, מבלי שמתעדכנים ולומדים על דברים חדשים, מבלי שמבינים מה הכללים החדשים, מה הדברים החדשים שיש בתחום. 

לסיום, אם אתם פונים אל מקדם אתרים מומחה ורוצים לבדוק אם הוא טוב, תסתכלו על התמונה המלאה ולא בהכרח רק על מה שהוא מציג בפניכם בשביל להרשים אותכם. 

מאמרים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button